Selecteer een pagina
BioBuddi.

In deze animatie wordt via een split screen de verschillen duidelijk gemaakt tussen traditioneel plastic productie en biologische plastic productie. En ook dat er visueel en kwa speelplezier geen verschil te ontdekken is. Waarom zou je eigenlijk niet voor betere alternatieven kiezen?

Deze speelblokjes kun je verzamelen bij verschillende supermarkten voor bijvoorbeeld spaaracties. We hebben gekozen voor een kind-voice-over. Niet omdat dat de doelgroep is, maar om de afnemers de sfeer van het product te laten ervaren waarvoor ze het in willen zetten. 

BiOBUDDi streeft naar een betere toekomst en ontwikkelt daarom milieuvriendelijke producten.

 

In Opdracht van: L – Founders of Loyalty

Werp verzorgde het ontwerp, de illustraties,
het storyboard en animatie 

Sounddesign: Arjen Schut

Biobuddi Storyboard

BioBuddi Storyboard

Hierboven is het storyboard. Ik kies voor een simpele schetsmatige stijl om duidelijk te communiceren
wat er gebeurt en wanneer het gebeurt. Uiteindelijk maak ik van deze schetsen een movingstoryboard. 
Zonder dat er al iets geanimeerd is wordt in combinatie met het stijlontwerp hieronder duidelijk hoe de animatie gaat worden.

Biobuddi Ontwerp

BioBuddi Storyboard

Hierboven kun je de ontwerp frames zien. Door een paar frames uit het storyboard te kiezen
kunnen we de ontwerpstijl, kleur en sfeer van de animatie bepalen en finetunen.


• Animatie • Ontwerp • Illustratie • Storyboard •